عکس؛ تبدیل شدن زمین بازی سمپدوریا و اینتر به باغ پرندگان!

عکس؛ تبدیل شدن زمین بازی سمپدوریا و اینتر به باغ پرندگان!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از جالب ترین اتفاقات این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، مربوط به بازی سمپدوریا و اینتر بود که در دقایقی از بازی پرنده های زیادی که به نظر می‌رسد کبوتر هستند به دورن زمین آمده و شرایط ویژه‌ای را به وجود آوردند و تصاویر جالبی از آن لحظه به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، در رقابت‌های هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، اینتر با نتیجه‌ی 2 بر 1 مقابل سمپدوریا در خانه‌ی حریف شکست خورد تا از رقابت برای صدر جدول سری آ ایتالیا جا بماند. در این بازی اینتر در ابتدا دو گل عقب افتاد و سپس تلاش زیادی کرد تا بتواند گل های خورده را جبران کند اما در نهایت شکست خورد تا از روسونری‌ها عقب بیفتد هر چند که میلان هم مقابل یوونتوس اولین شکست خود را در این فصل تجربه کرد تا اینتر و میلان هر دو در یک روز ببازند و شرایط بسیار خوبی برای یووه فراهم شود.

صحنه‌های جالبی که در بازی سمپدوریا و اینتر به ثبت رسید، مربوط به آمدن و هجوم پرندگان به درون زمین بود که آن را به حالتی شبیه به باغ پرندگان تبدیل کردند و تصاویر جالبی از آن به ثبت رسید. هر چند که بازی در جریان بود و حضور این کبوتر ها درون زمین اختلالی در روند بازی ایجاد نکرد.

1470