دنی آلوز تمام شدنی نیست؛ ادامه درخشش در سن 38 سالگی

دنی آلوز تمام شدنی نیست؛ ادامه درخشش در سن 38 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز به یکی از بهترین دفاع راست های تاریخ فوتبال تبدیل شده است. بازیکن برزیلی با سویا و بارسلونا دست به کارهای بزرگی زد  که در تیم کاتالان 23 جام شامل شش لالیگا و سه چمپیونزلیگ کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، الوز در سال 2016 از بارسا جدا شد و به یوونتوس ملحق شد. دنی در حال حاضر 37 ساله است اما همچنان به فوتبال بازی کردن در تیم سائوپائولو در برزیل ادامه می دهد. آلوز با وجود سن خود همچنان یک بازیکن بی نظیر است. دنی یک بازیکن کلیدی در ترکیب سائوپائولو است که به تیمش کمک کرده که تا پایان هفته بیست و هفتم، با اختلاف هفت امتیاز نسبت به تیم دوم صدرنشین شود.

برخی از آمار نشان می دهند که الوز با وجود بالا رفتن سن خود افت نکرده است. او در ترکیب سائوپائولو البته به عنوان هافبک "باکس تو باکس" بازی می کند و دیگر دفاع راست نیست. او با انرژی درون زمین ظاهر می شود و همچنان در آستانه 38 سالگی شرایط بی نظیری دارد.

آلوز در سایت سوفا اسکور نمره 7.38 از 10 را دارد که بالاترین نمره در میان بازیکنان سائوپائولو و پنجمین نمره برتر در میان کل بازیکنان لیگ برزیل است. او به طور متوسط 73.2 پاس صحیح در هر بازی می زند که به طور متوسط 2.4 پاس کلیدی در هر بازی می دهد. 

4125