اعلام ترکیب یوونتوس و میلان؛ حضور رونالدو در شب غیبت زلاتان

اعلام ترکیب یوونتوس و میلان؛ حضور رونالدو در شب غیبت زلاتان

خبرگزاری فوتبالی - میلان و یوونتوس به علت مصدومیت ها، محرومیت ها و کرونا مجبور شدند که تغییراتی را در ترکیب تیمشان برای  بازی حساس امشب ایجاد کنند. در حقیقت کالابریا به خط هافبک رفته و دیبالا زوج رونالدو شده است.

به گزارش فوتبالی، صدرنشین لیگ ایتالیا به مصاف تیمی می رود که در 9 دوره اخیر قهرمان مسابقات شده است. البته هیچ کدام از دو مربی نمی توانند بهترین ترکیب خود را بچینند چرا که بسیاری از بازیکنان دو تیم بازی را از دست داده اند.

یوونتوس امشب موراتا را به علت مصدومیت و الکس ساندرو و کوادرادو را به علت ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. دیبالا نیز در روزهای اخیر دچار تپ شده بود اما در نهایت به بازی رسید و فرابوتا نیز به عنوان بازیکنی آچارفرانسه در ترکیب قرار گرفته است. از سویی تونالی به علت محرومیت و ایبراهیموویچ، بن ناصر، سائلماکرس و گابیا به علت مصدومیت بازی را از دست داده اند و امروز تست کرونای آنته ربیچ و راده کرونیچ نیز مثبت شد. بدین ترتیب پیولی هیچ گزینه ای جز کسیه در خط هافبک نداشت و بدین ترتیب کالابریا به خط هافبک رفت تا دالوت در پست دفاع راست قرار بگیرد. تئو هرناندز از محرومیت برگشت و در ترکیب قرار گرفت و از طرفی لئائو در پست مهاجم نوک قرار گرفت و کاستیخو و هاگه نیز در کنار چالهان اوغلو در ترکیب قرار گرفتند.

ترکیب میلان در بازی امشب بدین شرح است: دوناروما، دالوت، کیائر، رومانیولی، تئو هرناندز، کالابریا، کسیه، کاستیخو، چالهان اوغلو، هاگه و لئائو.

یوونتوس با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: شزنی، دنیلو، دلیخت، بونوچی، فرابوتا، کیه زا، بنتانکور، رابیو، رمزی، دیبالا و رونالدو.

4125