بازیکن سابق رئال مادرید راهی لیگ دسته چهارم اسپانیا شد

بازیکن سابق رئال مادرید راهی لیگ دسته چهارم اسپانیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - رویستون درنت به اسپانیا برگشت. بازیکن 33 ساله هلندی در آستانه نهایی کردن انتقالش به تیم راسینگ مورسیا در لیگ دسته چهارم اسپانیا است، تیمی که در سال 2013 تاسیس شده است.

به گزارش فوتبالی، درنت که در سال 2007 به عنوان بهترین بازیکن یوروی زیر 21 سال به رئال مادرید پیوست، دوران فوتبالی مملو از فراز و نشیب پس از ترک رئال مادرید داشته است. آخرین حضور فوتبالی او در مقابل تیم کوزاکن بویز در لیگ دسته سه هلند بوده است. پیش از آن نیز درنت در تیم های بنی یاس امارات، کایسری اسپور ترکیه، ردینگ، شفیلد و اورن در انگلیس، اسپارتاک ولادی قففاز روسیه، هرکولس اسپانیا بازی کرده بود. او در سالهای اخیر بیشتر به خاطر مسائل غیرورزشی (مشکلات مالی، مصرف الکل و ...) مورد توجه بوده است تا موفقیت های ورزشی. او در سال 2008 با رئال مادرید توانست لالیگا را ببرد و در همان سال سوپرجام اسپانیا را کسب کرد. او از فاینورد با 14 میلیون یورو به رئال پیوست که در برنابئو در 65 بازی خود چهار گل به ثمر رساند.

حالا باشگاه راسینگ مورسیا در تلاش است تا با جذب بازیکن باتجربه ای نظیر درنت برای صعود به لیگ دسته سه اسپانیا تلاش کند. موریس پانیلو، مالک استرالیایی این تیم بالاخره پس از مذاکرات ناکام با اتوئو، کاسانو و لسکات توانست یک بازیکن معروف را برای تیمش به خدمت بگیرد.

4125