انتخابات فدراسیون فوتبال به صورت حضوری برگزار می شود؛ احتمالا در سوله فوتسال مرکز تیمهای ملی

انتخابات فدراسیون فوتبال به صورت حضوری برگزار می شود؛ احتمالا در سوله فوتسال مرکز تیمهای ملی

پایگاه خبری فوتبالی- انتخابات فدراسیون فوتبال به صورت حضوری و غیرمجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پیش از این گفته می‌شد ممکن است مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در 10 اسفند، به خاطر شرایط کرونایی به شکل غیرحضوری برگزار شود تا مشکلی به وجود نیاید منتهی طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، قرار است که انتخابات این فدراسیون با حضور فیزیکی همه اعضای مجمع برگزار شود.

دلیل این قضیه جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه حرف و حدیث درباره انتخابات است و قرار بر این شده که شمارش آرا در حضور اعضای ناظر مجمع و کمیته انتخابات انجام شود تا سلامت انتخابات، تحت هیچ شرایطی زیر سوال نرود.

از سوله تیم ملی فوتسال در کمپ تیم‌های ملی به عنوان محل برگزاری مجمع عمومی فدراسیون نام برده می‌شود تا در روز انتخابات، فاصله‌گذاری اجتماعی هم به بهترین شکل ممکن رعایت شود. این سوله در اسفند ۹۰ هم میزبان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بود که در نهایت علی کفاشیان، حسین قریب را شکست داد و رییس فدراسیون فوتبال شد.

۷۵ عضو مجمع و کلی خبرنگار و عکاس و برگزار کننده هم به زور نصف سالن را پر نکرده بودند. به نظر می رسد سالن فوتسال آکادمی اگر تهویه مناسبی داشته باشد، می تواند به خوبی پذیرای ۸۹ عضو مجمع با رعایت پروتکل ها و فواصل اجتماعی باشد.

1984