ده‌روسی: توتی برای رمی‌ها مثل خداست؛ مانند مارادونا برای آرژانتینی‌ها!

ده‌روسی: توتی برای رمی‌ها مثل خداست؛ مانند مارادونا برای آرژانتینی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی – ده‌روسی درباره دوران حضورش در آرژانتین و ملاقات با مارادونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ده‌روسی در جدیدترین گفت و گوی خود به ESPN گفته: دلم برای بوکا و آرژانتین تنگ شده. بابت هر دقیقه بازی‌ام در آنجا لذت بردم. نمی‌توانستم با تمام وجود آن جا بازی کنم و بابت این مسئله آزار دیدم. بدون انجام تمرینات گسترده به آن جا رسیدم اما از من می‌خواستند مانند بازیکن ۲۷ ساله بازی کنم. به من پیشنهاد داده شد چند ماه دیگر بمانم اما شرایطم را توضیح دادم. هنوز هم با مسئولین آن‌ها در ارتباطم.

کاپیتان سابق رم درباره آغاز کلاس‌های مربیگری‌اش گفته: در حال یادگیری هستم و اولین تجربه‌ام هم در اروپا خواهد بود اما دوست دارم یک روز به بوکا برگردم. از تمام مربیانی که با آن‌ها کار کردم چیزهایی یاد گرفته‌ام اما عاشق کار انریکه بودم. او به من یاد داد چگونه تیم را مدیریت کنم و به مربیان و هم تیمی‌ها احترام بگذارم. با وجود اینکه در ۳۰ سالگی با او کار کردم اما به من برای بازی داخل زمین هم چیزهایی یاد می‌داد. سال‌های خوبی در کنار اسپالتی و کونته داشتم که مربیانی فوق‌العاده بودند. کارلوس بیانچی؟ او با توتی مشکل پیدا کرد و باید رم را ترک می‌‌کرد. او برای ما مانند خدا است. مانند روشی که با ریکلمه و مارادونا در آرژانتین برخورد می‌شود.

ده‌روسی درباه ملاقات با مارادونا گفت: باورنکردنی بود. فکر نمی‌کردم بخواهد من را ببیند اما زمانی که خانه‌اش را دیدم نمی‌خواستم آن را ترک کنم. می‌خواست من را بشناسد. او انسانی خاص بود. زمانی که شنیدم فوت کرده باور نکردم. او نمی‌تواند بمیرد. او یک افسانه است.

1101