روش عجیب هم‌تیمی بیرانوند برای جدایی از تیمش

روش عجیب هم‌تیمی بیرانوند برای جدایی از تیمش

پایگاه خبری فوتبالی – دیدیه لامکل، مهاجم تیم رویال آنتورپ که می‌خواهد به هر نحوی جدا شود و به یک تیم دیگر برود از روشی متفاوت استفاده کرده که با واکنش باشگاه مواجه شده است. او تصمیم گرفته با لباس رقیب در تمرین حاضر شود که البته مسئولین تیم از ورودش جلوگیری کردند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان فوتبال برای متقاعد کردن باشگاه‌های خود به موافقت با خروجشان دست به کارهای متفاوتی می‌زنند. برخی از حضور در تمرین خود داری می‌کنند، برخی هیاهوی رسانه‌ای ایجاد می‌کنند و برخی از خیر دستمزدشان می‌گذرند. لامکل، مهاجم تیم آنتورپ هم تصمیم دارد از این تیم جدا شود و مقصد او هم تیم پاناتینایکوس است. لامکل برای موافقت کردن با درخواستش دست به اقدامی عجیب و آزاردهنده برای مدیران و هوادراان باشگاه آنتورپ زده است.

او برای اینکه باشگاه به او اجازه خروج دهد با لباس تیم آندرلخت که از رقبای آنتورپ است به محل تمرین رفته است. نکته جالب اینجاست مسئولین حراست آنتورپ هم با دستور مقامات از ورود این بازیکن جلوگیری کرده‌اند و نگذاشته‌اند وارد محل تمرین شود.

گفتنی است لامکل که دوست دارد در پاناتینایکوس با مربی سابق آنتورپ یعنی بولونی همکاری کند پیشتر اعلام کرده: مسئله ساده است. می‌خواهم به یونان بروم و با باشگاه پاناینایکوس هم به توافق رسیده‌ام. با آینده من بازی نکنید!

1101