فینال آسیا همچنان ولکن پرسپولیس و یحیی نیست

فینال آسیا همچنان ولکن پرسپولیس و یحیی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پرسپولیس در دیدار پیش از دربی یک دیدار حساس و معوقه را برابر سپاهان برگزار کرد و هواداران این تیم امیدوار بودند که بعد از 2تساوی در بازی‌های قبل، این بار در ال‌کلاسیکوی ایرانی با برد از زمین خارج شده و با روحیه ای مضاعف به مصاف استقلال برود.

به گزارش فوتبالی، قرمزها که تلاش می کردند با برگزاری دیدارهای عقب‌افتاده‌، بار دیگر مثل 4 سال گذشته به صدر جدول برگردند اما قرمزها که روی نوار نبردن قدم می‌زنند و بعد از بازی با اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا رنگ برد را به خود ندیده‌اند در این بازی هم مانند دو دیدار قبلی نتوانستند از سد شاگردان محرم نویدکیا عبور کنند تا در پایان بازی شاگردان یحیی گل محمدی به سومین تساوی پیاپی رسیده و بعد از بازگشت از دوحه همچنان خبری از آن تیم موفق در لیگ قهرمانان آسیا نباشد.

یحیی گل محمدی برای بازی مقابل سپاهان تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد و به غیر از سعید آقایی که به‌دلیل مصدومیت در زمین بازی نبود و علی شجاعی جایش را پر کرد، از حضور همزمان نوراللهی، سرلک و کامیابی‌نیا در ترکیب تیمش استفاده کرد و وحید امیری را نیز در نوک خط‌حمله قرار داد. 

نکته تعجب برانگیز بازی روز گذشته این بود که نه خبری از مهدی عبدی در ترکیب پرسپولیس بود و نه آرمان رمضانی فرصتی برای حضور ثابت در ترکیب تیمش پیدا کرده بود و قرمزها بدون مهاجم تخصصی پای به این رقابت گذاشتند تا یحیی نشان دهد عدم گلزنی مهاجمان تیمش باعث شده تیمش را بدون مهاجم اصلی به زمین بازی بفرستد.

پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا به قول کارشناسان و پیشکسوتان این تیم همچنان در شوک باخت این بازی هستند و فشار زیادی از نظر روحی بر روی بازیکنان این تیم احساس می شود و این موضوع باعث شده که کار یحیی پیش از دربی برای احیای نایب قهرمان آسیا سخت تر از همیشه باشد.

7655