مصاحبه تند کاسانو علیه دیبالا: اصلا بازیکن بزرگی نیست!

مصاحبه تند کاسانو علیه دیبالا: اصلا بازیکن بزرگی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کاسانو صحبت‌های تحقیر آمیزی را درباره پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یووه بیان کرده است. او اعتقاد دارد دیبالا اصلا بازیکن بزرگی نیست و اگر زیر فشار قرار گیرد نمی‌تواند واکنشی نشان دهد. پرداخت دستمزد ۱۰ میلیون یورو در سال هم برای او نیاز نیست.

به گزارش فوتبالی،‌ کاسانو در جدیدترین ویدیوی گپ و گفت و خود در شبکه اجتماعی توئيچ در کنار کریستین ویری گفته: تمام مربیانی که در یوونتوس کار کرده‌اند او را به عنوان یک مهره کلیدی در نظر نمی‌گیرند. بنابراین مطمئن نیستم که او یک قهرمان یا بازیکنی بزرگ باشد.

کاسانو که خود سابقه بازی در تیم‌های بزرگ سری آ‌ چون اینتر و میلان را در کارنامه خود دارد در ادامه افزود: از نظر من دیبالا یک قهرمان نیست. او تفاوت‌ها را رقم نمی‌زند. گل‌های خوبی به ثمر رسانده مانند گل‌هایی که دی ناتاله و اینسینیه  به حریفان زده‌اند اما اگر قرار باشد شما پیراهن شماره ۱۰ تیم یوونتوس را بر تن کنید باید در بالاترین سطح ممکن باشید. من این احساس را دارم که زمانی که او تحت فشار قرار می‌‌گیرد مانند بچه‌ها در شلوارش خرابکاری می‌کند و زمانی هم که او درخواست ۱۰ میلیون یورو در سال می‌کند که دیگر چه بگویم. اوه. ولش کنید!

1101