کنایه ویران کننده کاسیاس به مدافع سابق بارسلونا

کنایه ویران کننده کاسیاس به مدافع سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارک بارترا هرگز فینال کوپا دل ری 2014 را فراموش نمی کند. پس از هفت سال مدافع سابق بارسلونا همچنان با آن خاطره تلخ برای خودش و هواداران بارسا به یاد آورده می شود. بارترا از بارسا جدا شد و در تیم هایی نظیر دورتموند و بتیس بازی کرد اما هنوز که هنوزه خیلی ها می خواهند با یادآوری آن شب و جا ماندنش از گرت بیل، بدترین کابوس عمرش را به یادش بیاورند.

به گزارش فوتبالی، در دقایق پایانی فینال جام حذفی 2014 میان رئال مادرید و بارسلونا، گرت بیل از نزدیک محوطه جریمه رئال مادرید استارت زد و بازیکنان بارسا شامل بارترا هر کاری نکردند نتوانستند جلویش را بگیرند و در نهایت بازیکن ولزی به دروازه بارسلونا رسید و گل قهرمانی رئال مادرید را به ثمر رساند، گلی که قطعا ارزشمندترین گل دوران فوتبال بازیکن ولزی هم بود.

حالا بارترا که سعی می کند آن روزها را فراموش کند تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است:" در اتاق اکسیژن در انتظار نفس تازه... به ریکاوری بدنی با همکاری بدنساز تیم ادامه می دهم و اکسیژن خالص صد در صد با فشاری بالاتر از جو زمین تنفس می کنم. با نیروی بیشتری باز خواهیم گشت."

ایکر کاسیاس کاپیتان سابق رئال که در فینال کوپای 2014 حضور داشت با اشاره به دستگاهی که بارترا برای تنفس به آن رفته، با کنایه ای سنگین نوشته است:" فکر می کنم که این یک ماشین زمان باشد. من ترجیح می دهم که به 16 آوریل 2014 بروم و تو را به سمت گرت بیل هل بدهم تا بتوانی رویش خطا کنی!"

4125