نور افکن: امیدوارم استقلال برنده دربی شود

نور افکن: امیدوارم استقلال برنده دربی شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم بتواند پرسپولیس را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، امید نورافکن بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نیازمند توپ‌های خوبی گرفت و به نوبه خودم از او تشکر می‌کنم‌. تیم ما برای قهرمانی بسته شده و فکر می‌کنم می‌توانیم جز دو سه تیم اول جدول باشیم. هفته آینده با فولاد خوزستان در اصفهان بازی داریم که خیلی سخت است. فولاد حریف خوبی است امیدوارم که 3 امتیاز را در اصفهان حفظ کنیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه بازی با پرسپولیس خیلی پرتنش بود و اینکه داوری چطور بود، عنوان کرد: فکر می‌کنم آقا اشکان یکی از داوران خوب کشورمان است. دو تیم  پرسپولیس و سپاهان از مدعیان هرساله لیگ هستند و به نظرم بازی پرتنش است و به اشکان خورشیدی تبریک می‌گویم خوب داوری کرد.

نورافکن در مورد اینکه وضعیت پرسپولیس این فصل نسبت به فصول گذشته چطور است، گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای استقلال امیدوارم بتواند پرسپولیس را شکست بدهد البته اول تیم سپاهان هفته آینده برنده شود و بعد هم استقلال بتواند هفته آینده مقابل پرسپولیس پیروز شود.

وی در مورد اینکه با وجود چالش با هواداران استقلال بازهم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کند، اظهار داشت: اول اینکه آرزوی هر ساله خودم است که با سپاهان قهرمان لیگ شوم من یک قهرمانی در جام حذفی دارم. تجربه دربی هم دارم و امیدوارم استقلال موفق شود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه پیش بینی می‌کند گلزن دربی کدام بازیکن باشد، گفت: دوست دارم این سوال را جواب بدهم و امیدوارم استقلال برنده شود چون شرایط خوبی دارد. فکر می‌کنم بازی استقلال و سپاهان خوب باشد.

وی در مورد اینکه از استقلال حمایت می‌کند و اینکه خیلی‌ها تصور می‌کردند دوست نداشته باشید استقلال برنده شود، گفت: حمایت من حمایت قلبی است. شاید در بازی استقلال و سپاهان هوای تیمم را داشته باشم اول تیم خودم و تیمی که در آن مسئولیت دارم اما تیمی که از بچگی در آن حضور داشتم و کل فوتبالم را مدیون آن باشگاه هستم مطمئنا همیشه در قلب من خواهد بود.

7474