سامورایی ساخت، سامورایی زد

سامورایی ساخت، سامورایی زد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم شمالی تراکتور در بازی برابر ذوب آهن موفق شد چهارمین گل خود را از ابتدای فصل تا الان به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور موفق شد چهارمین گل خود و اولین گل تراکتور را در مقابل شاگردان رحمان رضایی به ثمر برساند تا باز هم خود را به عنوان یک گلزن در لیگ برتر معرفی کند. 

تراکتوری ها برای جذب مهاجم سابق پرسپولیس تردید داشتند اما او به خوبی پاسخ انتقادات و تردیدها را در هفته های اخیر داده و ثابت کرده که هنوز هم مهاجمی توانمند و گلزن در سطح لیگ برتر ایران است.

او که نخستین برد تراکتور در لیگ بیستم را با گلزنی مقابل مس رفسنجان رقم زد، در برابر پیکان نیز با زدن یک گل برتری قرمزهای تبریز را تثبیت کرد و در بازی برابر صنعت نفت هم موفق به زدن تک گل این تیم شده بود. 

تراکتوری ها روی ضد حمله با همکاری اکبر ایمانی،مسعود شجاعی و عباس زاده موفق به گلزنی شد، ایمانی توپ را به شجاعی سپرد و او با پاسی دقیق زمینه ساز ضربه نهایی عباس زاده شد. تراکتوری ها سال پیش مشکل بسیار زیادی در خط حمله داشتند اما حالا با حضور عباس زاده این مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند.

7655