داغ ترین رقابت انتخاباتی در فدراسیون فوتبال

داغ ترین رقابت انتخاباتی در فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- با تغییرات صورت گرفته در اساسنامه فدراسیون فوتبال، به نظر می رسد در انتخابات دهن اسفند ماه 1399 شاهد رقابتی تاریخی و داغ بین نامزدهای مختلف ریاست و هیات رییسه باشیم.

به گزارش فوتبالی، طبق قانون افراد مختلف برای گرفتن سه کرسی کارشناسی هیات رییسه می توانند در انتخابات ثبت نام کنند که تا این لحظه نام هایی مثل منصور قنبرزاده، علیرضا اسدی، حمید مهرعلی، محمدرضا ساکت از جمله مدیران شناخته شده ای هستند که به نظر می رسد با برنامه وارد کارزار انتخابات می شوند.

 بعضی از این نفرات مثل منصور قنبرزاده ارتباط بسیار نزدیکی با تعداد قابل توجهی از اعضای مجمع دارند و روی سرنوشت انتخابات تاثیر زیادی خواهند داشت. احتنال دارد قنبرزاده حتی به عوان نایب رئیس اول و دوم هم معرفی شود. 

هم چنین محمدصادق درودگر و داوود رفعتی هم احتمالا در این رقابت شرکت خواهند داشت. طبق پیش بینی ها بیش از 30 نامزد برای احراز کرسی عضویت هیات رییسه در انتخابات ثبت نام خواهند کرد و در روزهای آینده اخبار دقیق تری درباره این قسمت از انتخابات فدراسیون فوتبال در فوتبالی منتشر خواهیم کرد و بخش ویژه ای را هم در این باره در اپلیکیشن و سایت به این موضوع اختصاص داده ایم.

1234