جعفری: انتظارات از شهر خودرو بالاست/ همه تیم‌ها در شروع فصل نوسان داشتند

جعفری: انتظارات از شهر خودرو بالاست/ همه تیم‌ها در شروع فصل نوسان داشتند

پایگاه خبری فوتبالی- حسن جعفری مدافع تیم فوتبال شهر خودرو نوسان تیم‌ها در ابتدای فصل را طبیعی دانست و ابراز امیدواری کرد، تیمش در ادامه مسابقات نتایج بهتری کسب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسن جعفری درباره پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و مستحق برد بودیم. از زمانی هم که امید روانخواه به تیم اضافه شد، شرایط روحی شهر خودرو تغییر کرد و از لحاظ تاکتیکی هم با صلاحدید سرمربی، تغییراتی در تیم ما ایجاد شد که خوشبختانه مثبت بود. خدا را شکر که از این بازی سخت سه امتیازی مهم گرفتیم، هر چند که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. البته سایپا هم تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی نمایش خوبی داشت.
وی در مورد عدم نتیجه‌گیری شهر خودرو در چند بازی که باعث شد رحمتی و تیمش مورد انتقاد قرار بگیرند، خاطر نشان کرد: ما در این فصل با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شدیم و تیم نیاز به زمان دارد. در ضمن مهم این است که فصل را به خوبی تمام کنیم، چون در شروع فصل بالا و پایین برای هر تیمی وجود دارد. ما به نتیجه گرفتن تیم خوش‌بین هستیم. در ضمن اگر هم انتقادی از تیم صورت گرفت به خاطر نتایج چند سال اخیر بوده، چون انتظارات از شهر خودرو بالاست. 

مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه یادآور شد: خیلی از بازیکنان از تیم جدا شدند و بالا رفتن قیمت‌ها هم برخی باشگاه‌ها از جمله شهر خودرو را با چالش مواجه کرد. با این حال باشگاه و کادر فنی تلاش کردند تا تیم خوبی را برای فصل جدید جمع‌وجور کنند. ما هم تلاش می‌کنیم تا مردم مشهد و هواداران شهر خودرو را خوشحال کنیم. 

جعفری راجع به وضعیت خودش هم تصریح کرد: خوشبختانه شرایط من خوب است، ولی دو هفته به خاطر مصدومیت نتوانستم بازی کنم. متأسفانه فشار بازی‌ها و زمین‌های نامناسب باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود، با این حال امیدوارم هیچ بازیکنی با مصدومیت جدی مواجه نشود.

6641