سیف‌الله‌پور: تصمیمات برای تغییر محل میزبانی منتفی شد/ قرار است تغییراتی در چمن ورزشگاه وطنی ایجاد کنند

سیف‌الله‌پور: تصمیمات برای تغییر محل میزبانی منتفی شد/ قرار است تغییراتی در چمن ورزشگاه وطنی ایجاد کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: با مساعدت مسئولان استانی ورزشگاه محل میزبانی خود را تغییر نمی‌دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ایزد سیف‌الله‌پور در مورد برنامه‌های تیم فوتبال نساجی برای انتقال میزبانی به شهری دیگر با توجه به شرایط نامساعد چمن ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که برای ورزشگاه وطنی افتاد و همه شاهد آن بودند استاندار قائمشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان در حال برطرف کردن مشکلات هستند. جلساتی برگزار شده و قرار است تغییراتی در چمن ورزشگاه وطنی ایجاد کنند. امیدواریم با کمک و مساعدت مسئولان خیلی زود از شرایط قبل راحت شویم. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم چرا که مساعدت آن‌ها همچنان در ورزشگاه وطنی بازی می‌کنیم و راهی ساری و یا شهر دیگری نخواهیم شد.

وی با اشاره به این که بازی با پیکان و امتیاز این تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خاطرنشان کرد: وضعیت تیم خوب است محروم و مصدوم نداریم. پیکان تیم خوبی است و کادر فنی با تجربه و مدیران توانایی دارد. امیدوارم هر دو تیم با ارائه یک بازی زیبا فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و بهترین نتیجه ممکن رقم بخورد.
مدیر تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این که آیا همچنان به برنامه مسابقات لیگ و تصمیمات سازمان لیگ اعتراض دارند خاطرنشان کرد: چاره‌ای نداریم و باید تابع تصمیمات سازمان لیگ باشیم. می‌دانیم آن‌ها هم حق دارند و فشار زیادی روی آنهاست. حتی می‌دانیم به خاطر روز‌های فیفا گاهی مجبورند برنامه مسابقات را فشرده کنند، اما ما هم به ایجاد بهترین شرایط برای تیممان فکر می‌کنیم. با این حال دیگر اعتراضی نکرده و طبق برنامه سازمان لیگ مسابقات را برگزار می‌کنیم.

6641