عکس / اشک‌های هازن هوتل پس از پیروزی برابر لیورپول

عکس / اشک‌های هازن هوتل پس از پیروزی برابر لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پیروزی ساوتهمپتون برابر لیورپول با تک گل دنی اینگس، رالف هازن هوتل با شنیدن سوت پایان بازی زانو زده و شروع به گریه کردن کرد.
به گزارش فوتبالی، دنی اینگس در دقیقه دوم نیمه اول موفق شد دروازه لیورپول را باز کند و پس از آن با استفاده از بازی دفاعی سازماندهی شده توانست از تک گل خود دفاع کرده و سه امتیاز را با خود به خانه ببرد. پس از سوت پایان بازی، مربی اتریشی در کنار زمین زانو زد و شروع به گریه کرد. ساوتهمپتون با کسب این سه امتیاز اختلاف خود را با صدر جدول به سه امتیاز رساند. هازن هوتل پس از بازی به اسکای اسپرت گفت: " من هرگز برابر یورگن امتیازی به دست نیاورده بودم. من باور داشتم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما آنها در حمله بسیار قوی بودند. وقتی به چیزی باور داشته باشید آن اتفاق رخ می‌دهد. سبک دفاع کردن ما در بازی امروز فوق العاده بود. تلاشی که بازیکنانی در زمین انجام دادند کلید پیروزی بود و روحیه آنها از این هم بهتر بود. روز و شب فوق العاده‌ای برای ما بود و فکر می‌کنم  قدم مهمی رو به جلو برداشتیم. "

 اشک‌های هازن هوتل پس از پیروزی برابر لیورپول

اشک‌های هازن هوتل پس از پیروزی برابر لیورپول


پس از پایان بازی و در حالی که سرمربی اتریشی در کنار زمین زانو زده و در حال اشک ریختن بود، یورگن کلوپ نیز در کنار او حضور پیدا کرده و بابت نمایش دفاعی خوب تیمش به او تبریک گفت.

۱۸۱۱