چالش مهم فاتی: بازگشت به ترکیب بارسلونا مقابل پی‌اس‌جی

چالش مهم فاتی: بازگشت به ترکیب بارسلونا مقابل پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی ستاره بارسلونا در روز هشتم نوامبر زیر نظر دکتر رامون سوگات تحت عمل جراحی قرار گرفت و مشخص شد که حدود چهار ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. اما ممکن است که او چند هفته زودتر برگردد و بتواند در بازی حساس مقابل پاریسن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا در بیانیه ای تایید کرده است که فاتی در آخرین هفته های درمان خود به سر می برد و امیدوار است که هر چه زودتر بتواند به میادین برود. او شخصا زیر نظر پزشک خود، دکتر سوگات تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر سوگات در انتخابات ریاست بارسلونا از ویکتور فونت حمایت کرده است و یکی از فعالان ستاد انتخاباتی وی به شمار می رود.

باشگاه بارسلونا در زمان جراحی فاتی اعلام کرده بود که درمان وی رضایت بخش بوده است و احتمال دارد که بتواند چند هفته زودتر برگردد. در ابتدا به نظر می رسید که او اوایل مارس به میادین باز خواهد گشت اما در حال حاضر انتظار می رود که کومان بتواند اواسط فوریه (اواخر بهمن) از او استفاده کند و به بازی رفت مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. بارسا امید زیادی دارد تا امسال در اروپا عملکرد موفقی داشته باشد چرا که در لیگ شرایط چندان جالبی ندارند.

4125