پوگبا در این ماه منچستر یونایتد را ترک می‌کند یا در تابستان؟

پوگبا در این ماه منچستر یونایتد را ترک می‌کند یا در تابستان؟

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد آخرین روز ها یا ماه های دوران حضور خود در جمع شیاطین سرخ را سپری می‌کند چرا که چندی پیش، مینو رایولا، ایجنت سرشناس پوگبا، گفته بود که این بازیکن دیگر جایی در منچستریونایتد نخواهد داشت و دوران حضورش در این تیم به سر آمده است. اما پرسشی که وجود دارد این است که آیا پوگبا در همین زمستان از جمع شیاطین سرخ جدا می‌شود یا در تابستان آینده؟

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا از دوران حضور مورینیو در منچستریونایتد که با این مربی دچار مشکل شد تا حدودی نسبت به ماندن در جمع شیاطین سرخ دچار شک و تردید شد چرا که مورینیو به نوعی او را در تیم خود یک ویروس قلمداد می‌کرد که در نهایت هم باعث اخراجش شده است! از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی پوگبا نام برده می‌شود و باید دید که در نهایت تصمیم پوگبا چه خواهد بود.

اما به گفته‌ی اسکای اسپورت، بعید به نظر می‌رسد که پوگبا در این ژانویه منچستر یونایتد را ترک کند، از طرفی برای یوونتوس و رئال مادرید، که دو مقصد احتمالی هافبک فرانسوی قلمداد می‌شوند هم ناممکن به نظر می‌رسد که 100 میلیون یورو برای این بازیکن در این ژانویه خرج کنند.

1470