تصمیم جالب پوچتینو: استخدام پسرش در کادر فنی پی‌اس‌جی!

تصمیم جالب پوچتینو: استخدام پسرش در کادر فنی پی‌اس‌جی!

خبرگزاری فوتبالی - سباستیانو پوچتینو در روز سوم ژانویه 2021 به زمین تمرین پی اس جی برگشت. او زمانی به عنوان به عنوان یک بچه به همراه پدرش که مدافع میانی پی اس جی بود، به زمین تمرین تیم فرانسوی می رفت و حالا هر دو عضو کادر فنی تیم فرانسوی هستند. پدرش سرمربی است و سباستینانو به عنوان کمک بدنساز فعالیت می کند.

به گزارش فوتبالی، سباستیانو 25 ساله در مدرسه سن پائول در بارسلونا تحصیل کرده و در رشته علوم ورزشی دانشگاه ساوتهمپتون فارغ التحصیل شده است که در آن جا به عنوان بدنساز برای ورزشکاران رشته های مختلف دانشگاهی فعالیت می کرد(شناگر، بسکتبالیست ها، پرش و...) پدرش پس از تجربه وی در ورزش دانشگاهی تصمیم گرفت که او را به عنوان دستیار دپارتمان علوم ورزشی در باشگاه تاتنهام استخدام کند که یک سال بعد سرپرست این بخش شد. از سال 2019 تا زمان رفتن پوچتینو از تاتنهام، سباستیانو بدنساز تیم تاتنهام در کنار بازیکنانی نظیر کین، سون و دله الی بود.

سباستیانو در دوران حضورش در تاتنهام در دانشگاه پاریس کلای در پاریس مدرک گرفت و به خوبی به زبان فرانسوی آشناست و به همین خاطر مشکلی برای کار در پی اس جی ندارد. او به جز اسپانیایی که زبان مادری اش است به زبان های انگلیسی، فرانسوی و کاتالونیایی تسلط دارد و البته توان ارتباط برقرار کردن به ایتالیایی و حتی برخی از ریشه های زبان یونانی را دارد.  در حال حاضر پی اس جی مشکلاتی در زمینه بدنی دارد و شدت مصدومیت ها در تیم بالاست و به همین خاطر خیلی مهم است که سباستیانو بتواند تیمش را به بهترین شرایط بدنی برساند.

4125