سروش و پرسپولیس؛ قسمت دوم

سروش و پرسپولیس؛ قسمت دوم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تهاجمی سپاهان یکی از چهره های ویژه بازی این تیم برابر پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، سروش رفیعی هافبک تهاجمی حال حاضر سپاهان، در دوران برانکو به پرسپولیس پیوست اما بعد از درخشش در جمع قرمزها پرسپولیس را به مقصد لیگ قطر ترک کرده بود، دوباره به جمع قرمزها برگشت اما این بار پس از مدتی با نظر کالدرون در فهرست مازاد قرار گرفت و ناچار به ترک باشگاه پرسپولیس شد، سروش روزهای سختی را پشت سر گذاشت و با موجی از قضاوت‌های تند و تیز روبه‌رو شد اما گذر زمان ثابت کرد که او هنوز هم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و کارهای بزرگی انجام بدهد.

سروش رفیعی در حالی فردا در ترکیب سپاهان مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد که در فصل بیستم کاملا احیا شده و در حال حاضر با سه پاس گل تا این هفته از لیگ برتر، یکی از بهترین پاسورهای فصل به شمار می‌رود، عملکرد او در جمع شاگردان محرم نویدکیا به شکلی بوده که کسی نمی تواند نقش او را در نتایج این تیم و خط حمله خوبش نادیده بگیرد.

سروش پس از ترک پرسپولیس، هرگز به این اندازه آماده نبود و حتی پیش‌بینی می‌شد در پایان فصل گذشته در فهرست خروج باشگاه سپاهان قرار بگیرد. خیلی‌ها تصور می‌کردند سرنوشت محسن مسلمان در انتظار رفیعی هم باشد اما محرم تصمیم گرفت که این بازیکن را حفظ کند. سرمربی جوان طلایی‌پوشان حالا بدون هیچ شک و تردیدی از این تصمیم راضی خواهد بود. چراکه سروش در این فصل یکی از بهترین‌های باشگاه بوده است. 

سروش در تقابل با پرسپولیس انگیزه های زیادی دارد تا در کنار اثبات شایستگی هایش بتواند با دادن پاس گل در رقابت جذاب بهترین پاسور فصل به تنهایی در صدر جدول باقی بماند.

7655