ترشتگن پس از شکست هوئسکا: این بردها تاثیرگذار است

ترشتگن پس از شکست هوئسکا: این بردها تاثیرگذار است

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه‌بان آلمانی تیم بارسلونا اعلام کرد برد در بازی‌هایی مثل بازی شب گذشته هوئسکا اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونایی‌ها توانستند در دیداری که با برتری نسبی‌شان همراه بود با نتیجه ۱-۰ حریف خود هوئسکا را شکست دهند. کسب این ۳ امتیاز برای بارسلونایی‌ها اهمیت فراوانی داشت. کومان در مصاحبه پس از بازی خود اعلام کرد بردن در چنین بازی‌هایی اگر با شکست صدرنشینان توام شود، می‌تواند باعث کاهش فاصله و حضور بارسلونا در صدر شود. مارک آندره ترشتگن،‌ دروازه‌بان آلمانی تیم بارسلونا هم چنین عقیده‌ای دارد.

ترشتگن پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: برنده شدن در چنین بازی‌هایی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ تاثیرگذار است. این ۳ امتیاز،‌ امتیازاتی بسیار مهم از تا سال‌ را به خوبی آغاز کنی اگرچه که برد سختی بود زیرا نتوانستیم با زدن گل دوم در بازی، آن را زودتر به نفع خودمان تمام کنیم.

ترشتگن در ادامه افزود: نمی‌دانستیم چگونه باید بازی را در نیمه اول یا نیمه دوم،‌هر چه سریع‌تر به نفع خودمان کنیم. باید روی این مسئله کار کنیم. به غیر از این مسئله،‌ فکر می‌کنم تمرکز بالایی داشتیم. مخصوصا در ۳۵ دقیقه ابتدایی که من عملکرد تیم را بسیار پسندیدم.

گفتنی است بارسلونا هم اکنون با ۲۸ امتیاز از ۱۶ بازی در رده پنجم قرار دارد.

1101