حضور اسب سرخیو راموس در المپیک توکیو

حضور اسب سرخیو راموس در المپیک توکیو

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو راموس حتی اگر در المپیک توکیو هم بازی نکند و حضور نداشته باشد اما چشمانش را از مسابقات این دوره برنخواهد داشت زیرا مادیانی که خریده،‌ توسط یکی از مشهورترین اسب سواران اسپانیایی در مسابقات المپیک شرکت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو راموس،‌ مدافع کارکشته تیم رئال مادرید از هواداران پر و پا قرص اسب سواری است. پیشتر هم اخبار زیادی مبنی خریداری اسب توسط او شنیده می‌شود و حالا هم خبر رسیده که اسب خریداری شده توسط او در ژاپن و در المپیک توکیو رقابت خواهد کرد.

الیانت زد ۸ ساله یا همان مادیان سرخیو راموس قرار است در المپیک توکیو توسط سرخیو آلوارز مویا، ‌اسب سوار اسپانیایی رانده شود. آلوارز مویا پیشتر در المپیک ریو ۲۰۱۶ هم شرکت داشته است.

آلوارز در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: بابت آینده الیانت زد خوشحالم. بابت همکاری با سرخیو راموس احساس تمایز می‌کنم. راموس یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام تاریخ است که به اسب و چنین ورزش‌هایی علاقه دارد. مطمئن هستم که اوقات خوشی را خواهیم داشت و موفقیت‌های زیادی کسب خواهیم کرد.

گفتنی است این اسب پیشتر توسط افرادی چون کایلو روبایو و وایر باتفونترا در مارچ ۲۰۲۰ رانده شده است و باید دید می‌تواند در المپیک بدرخشد یا خیر.

1101