امیدواری کومان: مدعیان بلغزند می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم

امیدواری کومان: مدعیان بلغزند می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان پس از دیدار هوئسکا که با برتری یک گله بارسا همراه بود به خبرنگاران اعلام کرد اگر تیم‌های بالاتر از آن‌ها در جدول بلغزند، آن‌گاه می‌توان در صورت برنده شدن در بازی‌ها به قهرمانی فکر کرد.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از برد مقابل هوئسکا به خبرنگاران گفت: این ماه برای ما حیاتی است زیرا بازی‌های خارج از خانه زیادی داریم و اگر آن‌ها را برنده شویم فکر می‌کنم بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم. این هفته مشاهده کردیم که برنده شدن در بازی‌های خارج از خانه آسان نیست. اگر یک تیم که در جدول بالاتر از ما قرار دارد لغزش داشته باشد فاصله ما تا صد می‌تواند کم شود اما بستگی به برنده شدن ما در بازی‌های‌مان دارد.

کومان در ادامه افزود: عدم حضور گریزمان؟ به تمام بازیکنان در ترکیب تیم اطمینان دارم اما باید تنها ۳ هافبک وسط انتخاب کنیم و جا تنها برای ۳ مهاجم وجود دارد. با وجود لئو ما سراغ بازیکنانی می‌رویم که بتوانند مانند دمبله پشت مهاجم قرار گیرند و بین مارتین و آنتوان یک نفر برای جلو انتخاب شود. مارتین عالی بود. او شماره ۹ ما در چنین بازی‌هایی است. روی نیمکت قرار گرفتن گریزمان معنای خاصی نمی‌دهد. بازی‌های زیادی داریم و در هر بازی به بازیکنانی خاص احتیاج پیدا می‌‌کنیم.

1101