بارسلونا 1-0 هوئسکا؛ یک گل برای غلبه بر قعرنشین

بارسلونا 1-0 هوئسکا؛ یک گل برای غلبه بر قعرنشین

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با تک گل فرنکی دی یونگ در مقابل تیم بیستم جدول لالیگا به پیروزی رسید تا کمی شرایط خود در لالیگا را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، هوئسکا که در حال حاضر در قعر جدول لالیگا قرار گرفته و بخت اصلی سقوط به لیگ دسته دو اسپانیا است، سعی کرد که اختلاف نتیجه را حفظ کند و مسی نیز در بازگشت از مصدومیت نتوانست برای بارسا گل بزند تا کاتالان ها به یک گل اکتفا کنند. بارسا حالا اگر در بازی معوقه چهارشنبه در مقابل بیلبائو به پیروزی برسد، می تواند تا رتبه سوم لیگ اسپانیا پیش بیاید و بدین ترتیب کومان و هواداران بارسلونا پس از فصل ضعیف خود می توانند نفسی به راحتی بکشند چرا که اختلاف خود با اتلتیکوی صدرنشین را به هفت امتیاز (البته با دو بازی بیشتر) کاهش خواهند داد.

به هر صورت بارسلونا هیچ چاره ای جز غلبه بر هوئسکا نداشت و به خواسته خود نیز دست پیدا کرد. بدون تردید این پیروزی برای بارسا ارزشمند است و آلوارو فرناندز دروازه بان هوئسکا نیز بهترین بازیکن میدان بود که بارها در مقابل گلهای تیم کاتالان ایستادگی کرد هر چند که انتظار می رفت که کاتالان ها در مقابل تیم بیستم جدول گلهای بیشتری به ثمر برسانند. به هر صورت حالا بارسا باید اختلاف خود با صدر را کم کند و بعد از آن روی سوپرجام اسپانیا تمرکز کند.

4125