مصدومیت ستاره چلسی توسط پرچم کرنر و تمسخر گواردیولا!

مصدومیت ستاره چلسی توسط پرچم کرنر و تمسخر گواردیولا!

خبرگزاری فوتبالی - چلسی در شرایطی ناآماده به بازی مقابل منچسترسیتی رسید و در این بازی هم شکست خورد تا بحرانش ادامه دار شود.

به گزارش فوتبالی، سیتی با وجود آن که بخشی از بازیکنانش  نظیر واکر، ژسوس و گارسیا را به خاطر کرونا در اختیار نداشت اما توانست خیلی راحت از پس حریف بربیاید و با گلهای گوندوگان، دی بروینه و فودن پیروزی آسانی را داشته باشد. هودسون اودوی یکی از گلها را در نیمه دوم جواب داد اما کافی نبود.

چلسی در حال حاضر در رتبه هشتم لیگ انگلیس قرار دارد و فعلا هفت امتیاز تا لیورپول و منچستریونایتد با یک بازی بیشتر فاصله دارد و به همین خاطر لمپارد به شدت تحت فشار است چرا که تیم لندنی در تابستان بیش از 200 میلیون پوند برای تقویت ترکیبش هزینه کرده است.

تیمو ورنر یکی از خریدهای گرانقیمت چلسی بود که برای جذبش 47.5 میلیون پوند هزینه شد. مهاجم آلمانی به نظر می رسد که در حال حاضر اعتماد به نفس کمی دارد چرا که در 17 بازی خود در لیگ برتر فقط چهار گل زده است. نبود اعتماد به نفس باعث شد تا در دقایق پایانی بازی چلسی و منچسترسیتی اتفاق عجیبی را رقم بزند و در لحظه ای که تلاش کرد کرنر را کوتاه بزند، باعث مصدومیت خودش شد. در حقیقت ورنر به جای این که توپ را بزند، پرچم کرنر را زد و به همین خاطر روی زمین افتاد چرا که خودش را مصدوم کرده بود. گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی نیز خیلی سریع برای تمسخر مهاجم حریف دست به کار شد و با فریاد "کارت زرد" از داور خواست تا به پرچم کرنر که باعث مصدومیت ورنر شده، کارت زرد بدهد!

4125