خشم گتوزو از کرونایی شدن ستاره تیمش در یک مهمانی

خشم گتوزو از کرونایی شدن ستاره تیمش در یک مهمانی

خبرگزاری فوتبالی - ویکتور اوسیمهن گران ترین خرید تاریخ ناپولی است که تیم ایتالیایی برای جذب او حدود 70 میلیون یورو هزینه کرد. ستاره لیل البته فصل جالبی نداشته و در این فصل فقط دو گل و یک پاس گل داشته است. مصدومیت در اردوی تیم ملی نیجریه باعث شد تا این بازیکن از اوایل نوامر از میادین دور باشد و حالا که از مصدومیت برگشته (سه هفته در بلژیک تحت درمان بود) به کرونا مبتلا شده است. 

به گزارش فوتبالی، نتیجه تست کرونای اوسیمهن به محض بازگشت از نیجریه مثبت شد و بعد از آن تصاویری از او در یک مهمانی شلوغ و در یک جشن تولد در کشورش در روز 29 دسامبر منتشر شد. اوسیمهن در این تصاویر در میان ده ها نفر در حال رقصیدن است و اسکناس به هوا پخش می کند. در این مهمانی هیچ کسی ماسک نزده است.

اوسیمهن در صفحه اینستاگرام خود عذرخواهی کرد و نوشت:" به خاطر اتفاقاتی که رخ داده، عذرخواهی می کنم. اشتباه کردم که در این لحظات به نیجریه رفتم هر چند که در آن جا عزیزانی را دارم که مثل برادرانم هستند. اشتباه کردم که در این جشن سورپرایز شرکت کردم، مرتکب شدت اشتباه خود نشدم. از باشگاه، مربی، تیم و هواداران تشکر می کنم."

گنوزو سرمربی ناپولی پس از پیروزی مقابل کالیاری به این ماجرا واکنش نشان داد:" ویکتور عذرخواهی کرد و می داند که مرتکب اشتباه شده است. او بازیکنی کلیدی برای ماست و منتظر بازگشت او هستیم. البته باشگاه در این زمنیه تصمیم های لازم را خواهد گرفت. به او اجازه سفر به نیجریه داده شد و می دانست که مرتکب چه کار مضحکی شده است. خودش می داند که چه نظری در موردش دارم."

4125