بنونتو 0-2 میلان؛ روسونری بدون زلاتان هم می‌تازد

بنونتو 0-2 میلان؛ روسونری بدون زلاتان هم می‌تازد

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های هفته‌ی پانزدهم سری آ، میلان موفق شد در خانه‌ی حریف و در حالی که زلاتان ابراهیموویچ را در این بازی در اختیار نداشت با نتیجه‌ی دو بر صفر حریف خود، بنونتو را شکست دهد تا شروع خوبی در سال 2021 داشته و همچنان صدرنشین جدول سری آ باقی بماند و بدون زلاتان هم به تاخت و تاز خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی - در ابتدای این فصل کمتر کسی فکرش را می‌کرد که میلان بتواند تا اینجای کار، عملکردی به این خوبی داشته باشد و صدر نشین جدول سری آ باشد اما استفانو پیولی و شاگردانش عملکرد بسیار خوبی داشته اند به طوری که نشان داده‌اند وابستگی خاصی به بازیکنی ندارند و بدون زلاتان ابراهیموویچ هم به پیروزی های خود ادامه می‌دهند. اکنون میلان بالاتر از اینتر و یوونتوس صدر نشین جدول سری آ ایتالیاست و باید دید که ادامه‌ی روند آن ها به چه شکل خواهد بود و آیا می‌توانند سلطه‌ی یووه بر سری آ را بشکنند یا خیر.

در این بازی گل های میلان را فرانک کسیه و  رافائل لیائو به ثمر رساندند و بنونتو هم یک پنالتی خراب کرد اما در کل این روسونری ها بودند که بر بازی سوار بودند و اجازه‌ی زیادی به حریف خود ندادند.

1470