دپورتیوو آلاوز 1-2 اتلتیکو مادرید؛ روخی بلانکو قصد جا زدن ندارد!

دپورتیوو آلاوز 1-2 اتلتیکو مادرید؛ روخی بلانکو قصد جا زدن ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هفدهم لالیگا، اتلتیکو مادرید باز هم موفق شد رقیب خود را شکست دهد و به روند خوب خود ادامه دهد تا همچنان صدرنشین لالیگا باقی بماند و آن را از رئال مادرید پس بگیرد. رئال مادرید با پیروزی مقابل سلتاویگو به طور موقت به صدر جدول لالیگا رفته بود که اتلتیکو مادرید مجددا با پیروزی در بازی خود آن را پس گرفت چرا که شاگردان سیمئونه بازی های کمتری نسبت به رئال مادرید انجام داده‌اند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این بازی در آستانه‌ی تساوی و توقف مقابل آلاوز بود اما در نهایت بازی را در آورد و با نتیجه‌ی دو بر یک مقابل آلاوز به پیروزی رسید. در این بازی مارکوس یورنته در دقیقه 41 گل اول اتلیتکو مادرید را به ثمر رساند اما در دقیقه‌ی 84، فیلیپه با یک گل به خودی، دروازه‌ی خودشان را باز کرد تا بازی به مساوی کشیده شود، در ادامه‌ی کار و در دقایق پایانی بازی این لوئیس سوارز بود که گل دوم را برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند تا شاگردان دیگو سیمئونه قصد جا زدن و امتیاز دادن نداشته باشند.

به نظر می‌رسد که اتلتیکو مادرید مدعی اصلی قهرمانی لالیگا در این فصل از رقابت هاست و باید دید که در ادامه چه اتفاقاتی می افتد و روخی بلانکو این روند را تا کی ادامه می‌دهد.

1470