سوال روز؛ روی کدام مهاجمین باشگاه‌های اروپا بیشتر خطا انجام شده؟

سوال روز؛ روی کدام مهاجمین باشگاه‌های اروپا بیشتر خطا انجام شده؟

پایگاه خبری فوتبالی – آندرا بلوتی، مهاجم ایتالیایی تیم تورینو بیشترین خطا را بین مهاجمان شاغل در لیگ‌های معتبر اروپایی متحمل شده است.

به گزارش فوتبالی، طبق آماری که بر اساس داده‌های CIES منتشر کرده است آندرا بلوتی را می‌توان خطرناک‌ترین مهاجم فوتبال در لیگ‌های معتبر اروپایی دانست زیرا روی او خطاهای زیادی شده. حتی بیشتر از مسی.  بلوتی یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر تیم تورینو بوده و توانسته آمار خوبی در این تیم برجای بگذارد. او البته مشتریانی پر و پا قرص هم در سری آ‌ دارد اما تصمیم گرفته در سری آ‌ بماند و در تورینو به فعالیش ادامه دهد.

طبق اطلاعات مذکور روی جک گریلیش از استون ویلا بیشتر از بلوتی خطا شده و با ۱۳۹ خطا، در این زمینه رکورددار است اما گریلیش در خط هافبک بازی می‌کند و به این ترتیب بلوتی خطرناک‌ترین مهاجم است. پس از بلوتی که ۱۱۲ بار روی او خطا شده، نبیل فکیر، بازیکن تیم رئال بتیس اسپانیا با ۹۶ خطا قرار دارد و لیونل مسی با متحمل شدن ۹۰ خطا در رده چهارم قرار گرفته.

رتبه دوم بیشترین خطای متحمل شده در سری آ هم در اختیار رودریگو دی‌ پائول، بازیکن تیم اودینزه است که مورد توجه یوونتوس هم قرار دارد. این بازیکن آرژانتینی در رده بندی کلی رتبه هشتم را از آن خود کرده و ۸۸ بار از حریفان خطا گرفته است.

1101