مارتینز پس از هت‌تریک: گل‌هایم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم

مارتینز پس از هت‌تریک: گل‌هایم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر توانست دیدار هفته پانزدهم خود در سری آ ‌را با نتیجه ۶-۲ برنده شود و موقتا تا قبل از برگزاری دیدار میلان در صدر جدول قرار گیرد. ستاره اینتر در دیدار امروز مقابل کروتونه لوتارو مارتینز بود که هت‌تریک کرد و برای اینتر حسابی درخشید.

به گزارش فوتبالی، لوتارو مارتینز پس از پایان بازی مقابل کروتونه به خبرنگار اسکای اسپورت گفت: مقابل یکی تیم بسیار عالی بازی کردیم. روی فاز دفاعی‌مان بسیار کار کرده بودیم و خوشحالیم که امروز توانستیم برنده شویم.

مارتینز در ادامه افزود: دلم برای این حس تنگ شده بود. خوب که چند گل به ثمر برسانید اما مهم کار و تلاش برای تیم است. این گل‌ها را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم. زمانی که اینتر برنده می‌شود بسیار خوشحال هستم اما زمانی که با گل‌های خودم برنده می‌‌شویم این حس بیشتر می‌شود.

اینتر حالا با یک بازی بیشتر موقتا برای ساعاتی در صدر جدول قرار گرفته است اما بازیکنان این تیم امیدوارند تا میلان مقابل بنونتو متوقف شود تا آبی و مشکی پوشان به تنهایی در صدر جدول قرار گیرند.

مارتینز در این رابطه می‌گوید: قهرمانی در سری آ یکی از اهداف ما است. می‌خواهیم تلاش کنیم تا در صدر بمانیم. امیدواریم که جایگاه فعلی‌مان تا هفته آینده تغییری نکند.

1101