مژده به هواداران فوتبال ایتالیا: احتمال حضور زودهنگام تماشاگران واکسینه شده در ورزشگاه‌‌ها

مژده به هواداران فوتبال ایتالیا: احتمال حضور زودهنگام تماشاگران واکسینه شده در ورزشگاه‌‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو دال پینو پیشنهاد کرده دولت ایتالیا به کسانی که واکسن می‌زنند اجازه ورود به ورزشگاه‌ها داده شود.

به گزارش فوتبالی، تزریق واکسن کرونا در ایتالیا آغاز شده است و پائولو دال پینو،‌ رئيس سری آ تاثیر آن را روی سری آ ارزیابی می‌‌کند. او در جدیدترین گفت و گوی خود در یک شبکه رادیویی گفته: فکر می‌کنم ما باید بتوانیم شهروندان واکسینه شده را در ورزشگاه‌ها راه دهیم و پذیرای آن‌ها باشیم.

دال پینو در ادامه گفت: ما یک برنامه ۳۰۰ صفحه‌ای به دولت ارائه دادیم که چگونه می‌شود تماشاگران را به طور ایمن در ورزشگاه‌ها جای داد. با یک کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی. اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌‌ایم و حتی یک تماس هم با ما گرفته نشده. حالا امیدوارم بتوانیم به کسانی که واکسن زده‌اند اجازه ورود به ورزشگاه دهیم.

چندی پیش اعلام شد ممکن است به تمام بازیکنان حرفه‌ای فوتبال واکسن زده شود تا بدون مشکلات وارد بازی‌ها شوند. دال پینو در این رابطه گفته: این مشکل دولت است و من به آن ورود نمی‌کنم. مسئله پرداخت حق اشتراک برای هر بازی توسط بینندگان و تاسیس شبکه سری آ؟ خیلی به امضای قرارداد در این رابطه نزدیک هستیم و امیدواریم که همه چیز را در ماه ژانویه نهایی کنیم. سری آ امسال ۶۰۰ میلیون یورو از دست داده است و به دنبال کمک‌های مالی از طریق شرکت‌های رسانه‌ای هستیم.

1101