آخرین وضعیت دیبالا: قبل از پایان فصل تمدید نکند، جدا می‌شود

آخرین وضعیت دیبالا: قبل از پایان فصل تمدید نکند، جدا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه توتو اسپورت گزارش داده باشگاه یوونتوس به زودی یک پیشنهاد جدید برای جذب دیبالا ارائه می‌کند اما اگر دیبالا آن را قبول نکند،‌باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد پائولو دیبالا در انتهای فصل آینده یعنی در تابستان سال ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد. او در قرارداد فعلی‌اش ۷ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و درخواست داشته تا حقوقش افزایش پیدا کند. طبق اعلام سایت فوتبال ایتالیا یوونتوسی‌ها پیشنهادی ۱۰ میلیون یورویی به او ارائه داده‌اند اما دیبالا این پیشنهاد را رد کرده است. یووه تنها حاضر است ۲ میلیون یوروی دیگر به رقم پیشنهادی به دیبالا اضافه کند تا او پس از دریافت دستمزد ۱۲ میلیون یوروی به همراه دلیخت پس از رونالدو بیشترین دستمزد را بین بازیکنان یووه دریافت کند.

فابیو پاراتیچی قرار است با خورخه آنتون،‌ مدیر برنامه‌های دیبالا یک جلسه داشته باشند و طبق اخبرا رسیده اگر در آن جلسه طرفین بر قرارداد به توافق نرسند و یا دیبالا قبل از به انتها رسیدن فصل جاری قراردادش را تمدید نکند دیگر در انتظار باشگاه نخواهد ماند و از یووه جدا خواهد شد.

گفتنی است دیبالا سال ۲۰۱۵ با امضای قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو از پالرمو به یوونتوس پیوست و در این مدت هم توانسته در ۲۴۰ بازی خود برای یوونتوس ۹۷ گل به ثمر برساند.

1101