آسنسیو: مردم اطلاعی از روند درمانی مصدومین ندارند/ هدف ما واضح است

آسنسیو: مردم اطلاعی از روند درمانی مصدومین ندارند/ هدف ما واضح است

پایگاه خبری فوتبالی – مارکو آسنسیو پس از بازی مقابل سلتاویگو به بیان نظراتش پرداخت. او بابت کسب امتیاز کامل بسیار راضی است و آن را مهم‌تر از درخشش خود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال به مصاف سلتاویگو رفت و توانست حریف خود را ۲-۰ شکست دهد. آسنسیو پس از پایان بازی گفته: شما در حال مشاهده بازگشت من هستید. مردم نمی‌دانند که این یک پروسه طولانی مدت است که شامل بازی و دقایق زیادی می‌شود. در مسیر درست قرار دارم و سخت تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

آسنسیو در دیدار مقابل سلتاویگو عالی کار کرد. او هم یک پاس گل داد و هم توانست اولین گل فصلش را به ثمر برساند. آسنسیو گفته: بالاخره باید زمانش فرا می‌رسید. مسئله مهم این است که تیم ما توانست ۳ امتیاز را کسب کند.

مهاجم تیم رئال مادرید در ادامه گفت: تساوی مقابل الچه باعث شد حس بدی داشته باشیم. بازی خوبی انجام دادیم اگرچه نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. امروز،‌ روی دیگری از تیم را مشاهده کردید که فرصت‌های زیادی خلق کرد. به خاطر شرایط موجود، همه چیز اندکی پیچیده شده اما توانستیم به خوبی عمل کنیم. ذهنیت و هدف ما واضح است و ما می‌خواهیم بازی‌های زیادی را مانند بازی مقابل سلتاویگو برنده شویم.

1101