خوشحالی زیدان پس از برد: ۳ امتیاز بسیار مهمی گرفتیم

خوشحالی زیدان پس از برد: ۳ امتیاز بسیار مهمی گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم رئال مادرید پس از برد ۲-۰ مقابل سلتاویگو اعلام کرد بابت نمایش شاگردانش بسیار خوشحال است زیرا ۳ امتیاز بسیار مهی گرفتند.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان در کنفرانس پس از بازی مقابل سلتاویگو به خبرنگاران گفته: برای آسنسیو خوشحالم. او یک مصدومیت بزرگ داشته و حالا بهتر شده و هربار بهتر از قبل کار می‌کند. برای او خوشحالم. بازی بسیار مهمی داشتیم. برای همه خوشحالم.

سرمربی تیم رئال مادرید در ادامه افزود: درباره وازکز باید بگویم مسئله این نیست که من به او علاقه زیادی دارم. مسئله این است که او عالی کار می‌‌کند. او بازیکنی قابل اتکا و متعهد است و من بابت کارهایی که انجام می‌دهد راضی هستم. نکته مهم نمایش تیم است. ما عالی کار کردیم و امتیاز را به طور کامل گرفتیم. خیلی خوشحالیم.

زیدان درباره نمایش ناچو که به جای راموس در ترکیب قرار گرفته بود گفت: فقط بازی اخیر ملاک نیست. او بازیکنی بسیار حرفه‌ای است که همیشه نقشی مهم و اساسی داشته. کارهایی که انجام می‌دهد من را شگفت زده نمی‌کند. برای او خوشحالم و برای تیم هم همینطور زیرا ۳ امتیاز بسیار مهمی گرفتیم. نمایش کارواخال؟ او یک مصدومیت بسیار کوچک داشت که بهتر است درباره‌اش ریسک نکنیم.

1101