فرهادی‌زاد: فدراسیون فوتبال واضح بگوید توان حضور در عرصه بانوان را ندارد

فرهادی‌زاد: فدراسیون فوتبال واضح بگوید توان حضور در عرصه بانوان را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: این روزها به جای نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، من صحبت می‌کنم و همه گلایه می‌کنند که ایشان پاسخگو نیستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهین فرهادی‌زاد در جلسه با نایب رئیسان بانوان فدراسیون‌های ورزشی درباره خارج شدن فوتبال بانوان از رنکینگ فیفا گفت: خانم صوفی‌زاده از همکاران بسیار خوب ما هستند و پیگیر هستیم  که ایشان وقت بیشتری بگذارند. این روزها به جای نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، من صحبت می‌کنم و همه گلایه می‌کنند که ایشان پاسخگو نیستند.

وی افزود: خانم صوفی‌زاده و همکاران ما در فدراسیون فوتبال با اطلاعات دقیق‌تری که دارند می‌توانند بهتر پاسخگو باشند اما در این شرایط ما اطلاعات را از جاهای دیگری گرفته و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به عدم حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات بین المللی اظهار داشت: باید در چند مسابقه شرکت می‌کردیم تا بتوانیم امتیاز را به دست بیاوریم و در رده بندی جهانی باقی بمانیم، اما با توجه به مشکلات متعددی که فدراسیون فوتبال بویژه در بخش مسائل اعتباری داشته نتوانسته در مسابقات حضور پیدا کند و بنابراین امتیازی به دست نیاورده و در رده بندی جهانی باقی نماند.

فرهادی‌زاد ابراز امیدواری کرد در انتخابات جدید فدراسیون فوتبال فردی از جنس فوتبال انتخاب شود که وقت بیشتری بگذارد. وی در این باره گفت: امیدوارم در انتخابات جدید به دنبال افرادی برویم که از جنس فوتبال بوده و وقت بگذارند و نایب رئیسی شغل اول و آخرشان باشد و بتوانند پاسخگوی جوان‌ها باشند. ما هم باید ارزش قائل شویم و اگر‌ مسئولیتی را می‌پذیریم برای آن وقت بگذاریم.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال توان حضور در عرصه بانوان را ندارد همین مسئله را واضح و روشن به رسانه‌ها بگوید چون اگر گفته نشود این ابهام همچنان برای رسانه‌ها باقی می‌ماند. امیدوارم از فضایی که در فوتبال برای بانوان وجود دارد خوب دفاع کنیم و حافظ منافع فوتبالی‌ها باشیم.

7474