اینزاگی: برای ۹۰ دقیقه رقیب میلان هستم؛ پس از آن هوادار میلانم!

اینزاگی: برای ۹۰ دقیقه رقیب میلان هستم؛ پس از آن هوادار میلانم!

پایگاه خبری فوتبالی – فیلیپو اینزاگی، بازیکن سابق تیم میلان که امشب در قامت سرمربی تیم بنونتو مقابل میلان قرار می‌گیرد حرف‌های خود درباره این بازی را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، اینزاگی پیش از دیدار مقابل میلان به خبرنگاران گفته: حس این بازی مانند بازی مقابل لاتزیو است که مقابل برادرم سیمونه تیم را به زمین می‌فرستادم. یک تجربه سخت و احساسی. سخت است که بتوانم آن را شرح دهم. همه می‌دانند که من چقدر میلان را دوست دارم و فکر می‌‌کنم این حس میان هواداران میلان هم به طور متقابل وجود داشته باشد. برای ۹۰ دقیقه من و هواداران میلان رقیب هستیم و پس از آن می‌توانم اولین هواداران میلان باشم.

اینزاگی در ادامه گفته: به بازیکنانم گفته‌ام از این فرصت‌ها استفاده کنند زیرا سال گذشته ما در سری بی بودیم اما حالا فرصت رویارویی با تیم صدرنشین را داریم و می‌خواهیم پس از کسب امتیاز مقابل لاتزیو و یوونتوس، مقابل میلان هم موفق باشیم. غیبت تئو هرناندز در میلان؟ آن‌ها از ماه می شکست نخورده‌اند و این مسئله یعنی مربی خوبی دارند و ترکیبی قابل. اگر اسامی جانشین‌ها را مرور کنید نمی‌توانید بگویید غیبت تئو خیلی مزیت است. در واقع ما در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل شانس کمی برای کسب نتیجه داریم.

1101