کری خوانی جمال برای صفحه یوتیوب دروازه بان واتفورد

کری خوانی جمال برای صفحه یوتیوب دروازه بان واتفورد

خبرگزاری فوتبالی - جمال لو وینگر تیم سوانزی پس از گلزنی به  واتفورد حسابی برای بن فوستر دروازه بان تیم حریف و دوربینی که در دروازه کار گذاشته شده بود، کری خواند.

به گزارش فوتبالی، فوستر دروازه بان واتفورد در سال 2020 تصمیم گرفت که کانال یوتیوب خود به نام The Cycling GK را حسابی رونق ببخشد و بخش های زیادی از زندگی خود به عنوان یک دروازه بان را برای هواداران به اشتراک بگذارد. ملی پوش سابق انگلیس از بخش هایی از صحنه های بازی خود برای تولید محتوا در یوتیوب استفاده می کند و برای همین یک دوربین "گوپرو" در پشت دروازه خود در زمان بازیها استفاده می کند تا صحنه هایی از حرکات خود را ضبط کند. اما به نظر می رسد که برنامه این هفته فوستر یک مهمان ویژه به نام "جمال لو" خواهد داشت. بازیکن سوانزی پس از گلزنی به واتفورد به سمت دوربین فوستر رفت و به نوعی برای دروازه بان حریف کری خواند.

جمال لو 20 ساله فصل درخشانی در سوانزی داشته و عملکرد خوبی داشته است. آنها در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به برنتفورد در رتبه چهارم چمپیونشیپ هستند و امیدوارند که بتوانند فصل بعد دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگردند. البته سوانزی چهار امتیاز تا نوریچ سیتی صدرنشین فاصله دارد.

4125