پاریسن ژرمن باز هم با مسی مذاکره می‌کند؟

پاریسن ژرمن باز هم با مسی مذاکره می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی پاریسن ژرمن برگزیده شده است و او یک آرژانتینی و هموطن لیونل مسی است و این حدس و گمان‌ها وجود دارد که پوچتینو بتواند در آوردن مسی به پاریسن ژرمن کارساز واقع شود. پیش‌تر گفته می‌شد که لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن، در مورد این قضایا و همچنین گمانه‌زنی هایی که وجود داشت، صحبت کرده است و در واقع پی اس جی در تابستان هم به دنبال جذب مسی بوده اما موفق نشده و ممکن است این پروژه را به تابستان بعدی موکول کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در تابستانی که گذشت به سران بارسا گفته بود که می‌خواهد از بارسلونا جدا شود. به همین دلیل برخی از باشگاه ها برای جذب مسی وسوسه شده بودند اما پس از مدتی، لئو مسی به حرف و حدیث هایی که پیرامون جدایی‌اش از بارسلونا بود، خاتمه بخشید و گفت که می‌خواهد فوتبالش را در بارسلونا ادامه دهد. پاریسن ژرمن یکی از باشگاه هایی بود که شایعاتی پیرامونش درباره‌ی مذاکره با لیونل مسی و بارسلونا وجود داشت. 

مدیر ورزشی پاریسن ژرمن درمورد شایعات پیرامون مذاکره با لئو مسی گفته بود:" مطمئناً در مورد آن فکر کردیم. با وجود قوانین فیرپلی مالی یک وضعیت پیچیده وجود داشت، اما وقتی شنیدیم مسی می‌خواهد جدا شود، وسوسه شدیم. از خود پرسیدیم که آیا واقعاً امکان پذیر است؟ برخی بازیکنان هستند که کاملاً از حالت عادی خارج شده اند. اکنون مسئله این است که همه باشگاه ها قبل از خرید نیاز به فروش دارند و درمورد پاریسن ژرمن هم تفاوتی ندارد. اما این دشوار است، زیرا هیچ کس خرید نمی کند."

لیونل مسی در نهایت در بارسا ماندنی شد اما هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد و پاریسن ژرمن یکی از گزینه‌های احتمالی اوست.

1470