وست برومویچ 0-4 آرسنال؛ توپخانه توپچی‌ها متوقف نمی‌شود

وست برومویچ 0-4 آرسنال؛ توپخانه توپچی‌ها متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال با پیروزی درخشان در مقابل وست برومویچ و کسب سومین پیروزی پیاپی به نظر می رسد که تا حد زیادی از بحران خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا مربی اسپانیایی که تا یک هفته پیش در یک قدمی اخراج از آرسنال قرار داشت حالا کاملا ورق را برگردانده است. آرسنال که چهار امتیاز از منطقه سقوط فاصله داشت حالا فقط سه امتیاز تا منچسترسیتی و گواردیولا فاصله دارد. در حقیقت تیم لندنی با گلهای تیرنی، ساکا و لاکازت (دو بار) با نتیجه چهار بر صفر توانست وست برومویچ را شکست بدهد. آرسنال حالا با 23 امتیاز از 17 بازی در رتبه یازدهم قرار دارد اما با روند کنونی و ادامه پیروزی ها می توانند به بالای جدول نزدیک شوند و به کسب سهمیه اروپایی امید داشته باشند. از سویی وست برومویچ با این شکست هشت امتیازی ماند و به لطف فصل بسیار ضعیف شفیلد یونایتد فعلا در رتبه ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

در هوای برفی ، آرسنالی ها نمایش بسیار درخشانی داشتند و سه امتیازی را کسب کردند که در ادامه فصل می تواند برایشان خیلی مفید باشد. آنها در حال حاضر همچنان ده امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند اما اگر به روند پیروزی های پیاپی خود ادامه بدهند می توانند به نزدیک شدن به بالای جدول امید داشته باشند.

4125