نورمحمدی: هدف اول مس‌رفسنجان ماندن در لیگ برتر است

نورمحمدی: هدف اول مس‌رفسنجان ماندن در لیگ برتر است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هدف اول مس در این فصل باید ماندن در لیگ برتر باشد و در فصل‌های بعد به رده های بالای جدول برسد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حامد نورمحمدی در خصوص وضعیت و شرایط تیم مس رفسنجان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم خوبی داریم. تا قبل از بازی با سپاهان هم نتایج خوبی گرفتیم اما در بازی با سپاهان اسیر حواشی شدیم و بازی را از دست دادیم. فکر می‌کنم در مجموع به عنوان تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده ایم نتایج بدی نگرفته ایم.

وی ادامه داد: مس، یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر است. با وجود اینکه بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب ما وجود دارد اما چون تقریبا تمام بازیکنان اصلی نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اند برای هماهنگ شدن به زمان و بازی‌های رسمی نیاز داشتیم. فکر می‌کنم الان وضعیت خوبی داریم و به قول معروف روی ریل افتاده‌ایم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که چه توقعی از این تیم باید در این فصل وجود داشته باشد؟ گفت: با وجود اینکه تیم مس تازه از لیگ یک و لیگ برتر صعود کرده نگاه و توقع اول باید حفظ تیم در این فصل از لیگ برتر باشد. دقیقا همان اتفاقی که فصل گذشته و این فصل برای گل گهر رخ داد باید برای مس هم رخ بدهد.

نورمحمدی ادامه داد: گل گهر فصل پیش به سختی توانست در لیگ برتر بماند اما امسال با اضافه کردن چند بازیکن خوب توانسته مدعی باشد، دقیقا مس باید از چنین برنامه‌ای استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ربیعی سرمربی مس می تواند در این تیم موفق شود؟ عنوان کرد: با توجه به اینکه من و ربیعی چند دوست مشترک داشتیم توانستیم امسال با هم همکاری کنیم. ربیعی مربی است که از نظر اخلاقی و فنی بسیار در سطح بالایی قرار دارد، او مربی خوش‌فکری است که می‌تواند در فوتبال ایران و البته در مس موفق شود.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه چرا در چند سال گذشته اکثرا در تیم هایی بازی کرده که حداقل از نظر مالی وضعیت خوبی نداشتند؟ گفت: چند سال در تیم های نفتی بازی کردم. سال اول همه چیز خوب بود اما بعد از آن فقط وعده شنیدیم. واقعا ۲،۳ سال از عمرم را در تیم های نفتی از نظر مالی تلف کردم. به خاطر همین امسال برای مس رفسنجان آمدم تا حداقل از نظر مالی و سخت افزاری مشکلی وجود نداشته باشد. وقتی دغدغه مالی نداشته باشید به راحتی می توانید فوتبال بازی کنید.

6641