عکس؛ برف زیبا و سنگین پیش از بازی وست برومویچ و آرسنال

عکس؛ برف زیبا و سنگین پیش از بازی وست برومویچ و آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - از هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه هاوتورنز به مصاف وست برومویچ خواهد رفت تا شاگردان آرتتا باز هم تلاش کنند که بتوانند خود را از بحران هایی که در آن فرو رفته‌اند خارج کنند. آرسنال در هفته‌های اخیر نتایج بهتری گرفته است تا میکل آرتتا تا حدودی از بحران خارج شود و باید دید که ادامه‌ی روند او به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، نکته‌ی جالبی که پیش از بازی آرسنال و وست برومویچ آلبیون وجود دارد، بارش سنگین برف در ورزشگاه هاوتورنز است. این ورزشگاه که ورزشگاه خانگی باشگاه وست بروم به حساب می‌آید، با بارش زیبای برف، شکل جالبی به خود گرفته است و به نظر می‌رسد که بازی آرسنال مقابل وست برومویچ، در زیر بارش برف و در هوایی سرد برگزار خواهد شد.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که مسئولان برگزاری مسابقه، به طور مداوم، وضعیت این زمین را مورد رسیدگی قرار داده و آن را برای بازی آرسنال و وست برومویچ آماده می‌کنند تا این مسابقه از هفته‌ی هفدهم لیگ برتر انگلیس برگزار شود. در هر صورت باید دید که این بازی به چه صورتی برگزار خواهد شد و شرایط آرسنال در آن چگونه پیش خواهد رفت.

1470