احتمال بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد در آستانه یورو قوت گرفت

احتمال بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد در آستانه یورو قوت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – در ماه نوامبر، زلاتان ابراهیموویچ با اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد یک ملاقات داشته تا درباره بازگشت به تیم ملی با او صحبت کند.

به گزارش فوتبالی، اندرسون در این رابطه به گازتا دلو اسپورت گفته: با هم صحبت کردیم و او تایید کرد که هیچ‌گاه من را به نژادپرستی متهم نکرده است. اگر زلاتان درهای مذاکره را به روی ما باز کند ما با او صحبت خواهیم کرد. چیزی که در آن ملاقات بیان کردیم بین خودمان خواهد ماند.

ابراهیموویچ که در حال حاضر ۳۹ سال سن دارد در سال ۲۰۱۶ خداحافظی خود از تیم ملی را اعلام کرد اما همچنان نظرات خود را درباره تیم ملی بیان می‌کند. او در ماه سپتامبر نیمکت نشینی کولوسفسکی را یک شوخی دانست.

زلاتان در گفت و گوی اخیرش با اسکای اسپورت گفته بود: با مربی حرف زده‌ام و برای او شرایطم را شرح دادم. برای ۲۰ سال راه را برای کسانی که مورد استقبال قرار نگرفته بودند باز کردم. برای کسانی که اصالت دیگری داشتند. زمانی که سرمربی رسید درهایی که من باز کرده بودم را بست و من از این مسئله راضی نبودم. شکایت کردم زیرا کولوسفسکی که یوونتوس برایش هزینه زیادی کرده بود بازی نکرد. دلم برای سوئد تنگ شده. می‌توانستم برگردم اگر حس خوبی داشتم اما نباید حضورم باعث ناراحتی شخصی شود. باید ببینیم زمانی که لحظه مناسب فرا رسید چه اتفاقی می‌افتد.

طبق گفته گازتا، احتمال بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد در آستانه یورو بیش از پیش است.

1101