کابوس کروات ها دست از سر پرسپولیس بر نمی دارد

کابوس کروات ها دست از سر پرسپولیس بر نمی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- دستیاران سرمربی سابق کروات پرسپولیس شکایت جدیدی را علیه این باشگاه در فیفا مطرح کرده اند.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پرونده‌های خارجی های این باشگاه هنوز به طور کامل بسته نشده است، دستیاران برانکو ایوانکوویچ شاکیان جدید پرسپولیس در فیفا هستند، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو و پانادیچ در فیفا شکایت جدیدی علیه باشگاه پرسپولیس طرح کرده اند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده در فیفا باز است. ما منتظر هستیم که چه تصمیمی گرفته می‌شود. این پرونده‌هایی است که از قبل وجود داشته تعهدی است که برعهده باشگاه است و ما باید به‌عنوان مدیریت باشگاه این مسائل را حل کنیم. درخواست دستیاران برانکو موضوعی جدید است و اینکه آنها بتوانند از فیفا رأی بگیرند یا نه، بستگی به دادگاه‌های بین‌المللی و کمیته انضباطی فیفا دارد و ما دفاعیه‌های خود را فرستادیم و امیدواریم زودتر نتیجه بگیریم.

در حالی که دستیاران برانکو ایوانکوویچ  پیش از این با امضای فرم‌های فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بدهی خود را از منابع این باشگاه در فیفا دریافت کردند حالا به گفته سخنگوی باشگاه پرسپولیس دستیاران برانکو خواستار دریافت خسارت و دیرکر مطالباتشان شده‌اند.

دستیاران برانکو پیش از این فرم‌های ارسالی فیفا مربوط به قبول پرداخت مطالبات شان از محل دارایی نقدی پرسپولیس نزد فدراسیون جهانی فوتبال را امضا کردند و مطالبات خود را به صورت کامل دریافت کردند.

باشگاه پرسپولیس در حالی که ، تاییدیه امضای این فرم‌ها را توسط  مربیان سابق خود را از فیفا دریافت کرد و پذیرفتند طلب خود را از این محل دریافت کنند که با ارایه این مستندات به کمیته انضباطی فیفا نسبت به بسته شدن پرونده این مربیان اقدام شد اما حالا گفته می شود دستیاران برانکو با شکایت جدیدی که مطرح کرده اند به دنبال سود طلب خود هستند.

باید منتظر ماند و دید که آیا پرونده مربیان کروات در فیفا به نتیجه خواهد رسید یا با دفاع باشگاه پرسپولیس مختومه خواهد شد.

7655