چهار گزینه یحیی برای جایگزینی آقایی برابر سپاهان

چهار گزینه یحیی برای جایگزینی آقایی برابر سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ قرمزها در لحظات پایانی بازی برابر ذوب آهن و در حمایت از حامد لک با بازیکن ذوب درگیر شد که با کارت قرمز بیژن حیدری برای او همراه بود.

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی با کارت قرمزی که برابر ذوب آهن دریافت کرد یحیی گل‌محمدی را مجبور کرد که برای بازی برابر سپاهان، باید در خط دفاعی تیمش تغییر اجباری را داشته باشد.

با این حال اکنون غیبت این بازیکن در بازی بعدی پرسپولیس که جدال معوقه برابر سپاهان محسوب می شود، می تواند یک دردسر بزرگ برای یحیی گل محمدی محسوب شود. آقایی که از انگیزه بالایی برابر تیم سابق خود برخوردار بود، در یک لحظه با از دست دادن کنترل خود باعث شد تا از جدال بعدی محروم شود و تیمش باید بدون حضور او مقابل شاگردان محرم نویدکیا قرار گیرد.

باید دید در شرایط کنونی با توجه به شرایط محرومیت سعید آقایی و بازگشت احتمالی محمد انصاری، شرایط این تیم در جدال با سپاهان به چه شکل پیش خواهد رفت. موضوع اصلی این است که آیا محمد انصاری به شرایط ایده آل و آرمانی مدنظر برای بازگشت به ترکیب اصلی آن هم در جدال حساس مقابل سپاهان دست یافته است یا خیر.

در این راستا یحیی تا روز سه‌شنبه فرصت دارد از بین گزینه‌هایی که در اختیار دارد، بهترین انتخاب را داشته باشد.محمد انصاری، علی شجاعی، وحید امیری و حتی گفته می شود شاید مهدی شیری از جمله گزینه‌هایی هستند که این شانس را دارند تا در بازی برابر سپاهان به عنوان دفاع چپ پرسپولیس برابر سپاهان در ترکیب اصلی به میدان بروند.

عبدالله حسینی، بازیکن ذوب آهن در دقایق پایانی بازی برابر پرسپولیس و در شرایطی که توپ در اختیار حامد لک قرار گرفته بود، ضربه ای به دروازه بان پرسپولیس وارد کرده بود که با عصبانیت سعید آقایی همراه شد، موضوعی که در نهایت با تصمیم بیژن حیدری با اخراج هر دو بازیکن همراه شده است و چالش بزرگی خصوصا برای یحیی گل محمدی شکل داده که باید برای دیدار حساس مقابل سپاهان مدعی باید به دنبال راهکاری در سمت چپ دفاعی اش باشد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در این فصل محمد نادری را در نقل و انتقالات از دست دادند و این بازیکن راهی استقلال شده، در سمت چپ دفاعی تنها به آقایی تکیه کرده بودند. بازیکنی که طی دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ برتر از زمان عقد قرارداد برای این تیم به میدان رفته بود و توانسته بود اعتماد کادرفنی را نسبت به عملکردش جلب کند.

باید منتظر ماند و دید که یحیی چه بازیکنی را جانشین آقایی در سمت چپ دفاعی تیمش خواهد کرد. محمد انصاری را بعد از مدت ها به ترکیب باز خواهد گرداند یا اینکه از بین وحید امیری، علی شجاعی و مهدی شیری یکی از آنها نبود سعید آقایی را پوشش خواهد داد.

7655