قربانی: در استقلال گل‌های من به چشم نیامد

قربانی: در استقلال گل‌های من به چشم نیامد

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه همشهری با علی قربانی مهاجم فصل گذشته سپاهان و بازیکن فعلی تیم سومقاییت آذربایجان را برایتان انتخاب کردیم. به این نکته هم اشاره کنیم که قربانی درباره بازی برای تیم ملی آذربایجان هیچ توضیحی نداده و گفته نمی‌تواند درباره این موضوع صحبت کند:

  • اینکه شما می‌گویید وقتی بازیکنی تیم پیدا نمی‌کند به فوتبال آذربایجان می‌رود، اصلا ذهنیت درستی نیست. من با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد داشتم و می‌توانستم در این تیم بمانم، در ضمن حتی اگر هم نمی‌ماندم از تیم‌های دیگر هم پیشنهادهای جدی و قطعی داشتم. توافق من با سپاهان هم طوری بود که فقط برای حضور در تیم‌های خارجی فسخ قراردادم را می‌دادند ولی برای پیوستن به تیم‌های داخلی امکان جابه‌جایی نداشتم.
  • به بازگشت به ایران فکر نکردم و دوست دارم در خارج از ایران بازی کنم. امیدوارم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشم و به تعداد گل‌هایم اضافه کنم تا در فصل آینده شانس حضور در تیم‌های قوی‌تر و لیگ‌های معتبرتر را داشته باشم. من سابقه بازی در لیگ اسلواکی را هم دارم و در لیگ اروپا هم گل زده‌ام. حالا هم هدفم این است به تیم‌های قوی‌تر بروم.
  • در 2 سالی که در استقلال بودم 17 یا 18 گل زدم ولی این گل‌ها اصلا به چشم نیامد و دلیلش را نمی‌دانم. مطمئن باشید اگر یک مهاجم خارجی جای من بود، طور دیگری به او نگاه می‌شد.


    1984