زیدان: تمدید قراردادها؟ هر چه سریع‌تر رسیدگی می‌کنیم!

زیدان: تمدید قراردادها؟ هر چه سریع‌تر رسیدگی می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی – زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل سلتاویگو گفته: تمدید قرارداد بازیکنان؟ سعی داریم هر چه زودتر به این موارد رسیدگی کنیم زیرا به نفع همه است.

به گزارش فوتبالی، شایعات زیادی در خصوص نزدیک شدن آلابا به رئال به گوش می‌رسد. زیدان در این رابطه در کنفرانس صحبتی نکرد. او گفته: دست من برای ترکیب باز است و تنها به دیدار مقابل سلتاویگو فکر می‌کنیم. با حریفی خوب دیدار می‌‌کنیم. آن‌ها در تیم خود بازیکنی مثل آسپاس را دارند که فوق‌العاده است و تفاوت‌ها را رقم می‌زند. حضور اتلتیکو در صدر جدول؟ آن‌ها در صدر هستند. همین. فکر نمی‌کنم جدال قهرمانی تنها بین ما و آن‌ها باشد و احتمالا تیم‌های دیگر هم در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

زیدان در ادامه گفت: در خصوص شرایط هازارد باید بگویم که به او اطمینان داریم. او دوران سختی را گذرانده اما مطمئن هستین که او می‌تواند به ما کمک کند. آینده خودم؟ این شغل من را فرسوده می‌‌کند اما این شغل را دوست دارم و از آن لذت می‌برم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد اما دوست دارم از این لحظات لذت ببرم. آرزوی من برای سال جدید؟ امیدوارم مصدومیت نباشد و ما بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم و کسانی هم که درگیر بیماری هستند اوقات بهتری را بگذرانند.

1101