منچستریونایتد 2-1 استون ویلا؛ صدرنشینی مشترک برای شیاطین سرخ

منچستریونایتد 2-1 استون ویلا؛ صدرنشینی مشترک برای شیاطین سرخ

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با پیروزی مقابل استون ویلا به 33 امتیاز از 16 بازی رسید و حالا با امتیازات و بازیهای مشابه با لیورپول، مشترکا با تیم کلوپ صدرنشین است.

به گزارش فوتبالی، عملکرد خوب شیاطین سرخ در هفته های گذشته توانستند نمایش خوبی داشته باشند و با جمع آوری امتیازات حالا پس از سالها می توانند هوادارانشان را به قهرمانی لیگ برتر امیدوار کنند. سولشر مربی نروژی که در سالهای اخیر به فراز و نشیب زیاد معروف بود، در فصل جاری شرایط بهتری پیدا کرده است. در حقیقت شیاطین سرخ پس از حذف از چمپیونزلیگ حالا با تمام قوا در لیگ برتر حاضر می شوند و حالا هم امتیاز رقیب سنتی خود یعنی لیورپول هستند. 

منچستریونایتد با گل مارسیال و پنالتی برونو فرناندز در مقابل استون ویلا پیش افتاد. استون ویلا که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و در عین ناباوری در میان تیم های بالای جدول قرار گرفته با وجود گل برتراند ترائوره شکست خورد و نتوانست نتیجه را برگرداند.استون ویلا با این شکست 26 امتیازی ماند و فعلا هفت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد هر چند که در ادامه فصل تلاش خواهند کرد تا شگفتی سازی کنند و بتوانند سهمیه اروپایی را کسب کنند. اتفاقی که غیرممکن نیست اما یک هدف بسیار بزرگ برایشان خواهد بود.

4125