حیرت هواداران از هیکل آماده پدیده 19 ساله ولورهمپتون

حیرت هواداران از هیکل آماده پدیده 19 ساله ولورهمپتون

خبرگزاری فوتبالی - این روزها هیکل آماده اوون اوتاسووی پدیده 19 ساله تیم ولورهمپتون به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اوتاسووی که تجربه حضور در رده های پایه تیم ملی آمریکا را دارد، در آکادمی ولورهمپتون رشد کرده است و ماه گذشته در مقابل چلسی اولین بازی خود را در لیگ برتر انگلیس داشته است. کانر کادی کاپیتان ولورهمپتون نیز برای پست وی کامنت گذاشته و او را در شبکه های اجتماعی، "قدرتمند" خوانده است.

اوتاسووی پس از عملکرد درخشانش در مقابل چلسی و ایجاد موقعیت گل، اولین حضور 90 دقیقه ای خود را در مقابل بارنلی داشت. ملی پوش آمریکایی حالا به خاطر هیکل آماده خود به شدت مورد توجه هواداران ولورهمپتون و سایر هواداران فوتبال انگلیس قرار گرفت. مدافع انگلیسی پس از اولین بازی اوتاسووی گفته بود:" اعتماد به نفسش بی نظیر است. با توپ خیلی خوب کار می کند و نشان داده که چقدر قدرتمند است. او پسر فوق العاده ایست و هر روز در تمرینات پیشرفت می کند. او سعی می کند که بهتر شود. گاهی از دست من ناراحت می شود چرا که می خواهد به او در تمرینات پاس بدهم اما این کار را نمی کنم."

اوتاسووی ذاتا هافبک است اما می تواند در خط دفاعی هم بازی کند. این بازیکن که اولین بازی خود برای تیم ملی آمریکا را در نوامبر گذاشته انجام داد، می توانست برای تیم های ملی انگلیس یا نیجریه هم بازی کند.

4125