خیال هواداران بارسلونا راحت شد؛ مسی بدون مشکل در تمرین جمعه

خیال هواداران بارسلونا راحت شد؛ مسی بدون مشکل در تمرین جمعه

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی چهره تازه ترکیب بارسلونا در اولین تمرین سال 2021 بود. مهاجم آرژانتینی که در بازی مقابل وایادولید دچار مصدومیت شده بود، توقف کاتالان ها در مقابل ایبار در نیوکمپ را از روی سکوها تماشا کرد اما به نظر می رسد که هیچ مشکلی برای بازی یکشنبه مقابل هوئسکا نخواهد داشت و در این بازی حضور خواهد داشت

به گزارش فوتبالی، مسی خیلی عادی در تمرین گروهی شرکت کرد و نشان داد که به طور کامل از مصدومیت خود ریکاوری کرده است. این بازیکن پنجشنبه به ریکاوری پرداخت و روز جمعه بدون مشکل در تمرین گروهی شرکت کرد. بارسلونا عملکرد جالبی در لالیگای امسال نداشته و در 15 بازی خود 20 امتیاز را از دست داده است.

البته فیلیپه کوتینیو بازیکن برزیلی که دچار مصدومیتی طولانی مدت شده امروز تمرین نکرد. این بازیکن باید زیر تیغ جراحی برود و احتمالا ادامه فصل را از دست خواهد داد چرا که مدت درمان وی چهار تا پنج ماه خواهد بود. البته آلبا که بازی قبلی را به علت مصدومیت از دست داده بود کاملا آماده است و هیچ مشکلی ندارد. کونراد دلافوئنته از میان محصولات آکادمی بارسلونا نیز در جلسه تمرینی امروز حضور پیدا کرد. به هر صورت به نظر می رسد که بارسا با مسی به دنبال کسب هر سه امتیاز در مقابل هوئسکا خواهد بود.

4125