واکنش انتظاری به مصدومیت جمجمه هافبک پیکان

واکنش انتظاری به مصدومیت جمجمه هافبک پیکان

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اتفاقات تلخ این هفته برخورد دو بازیکن نفت مسجدسلیمان و پیکان با یکدیگر بود که باعث مصدومیت شدید پورامینی از ناحیه جمجمه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در خانه بازی را به پیکان واگذار کرد و این در حالی بود که در حاشیه این بازی برخورد سختی میان پورامینی از پیکان با نیما انتظاری رقم خورد که با مصدومیت شدید هافبک خودروسازان همراه شد.

 نیما انتظاری هافبک تاثیرگذار نفت مسجدسلیمان طی دیدارهای اخیر ابتدا درباره نتیجه این بازی و شکست تیمش می‌گوید: بازی متعادل و کاملا درگیرانه بود و از آن بازی هایی بود که هر تیمی از موقعیت هایش استفاده می کرد می‌برد. کمی بی دقتی کردیم و چوب اشتباه خودمان را خوردیم. پیکان فشار آنچنانی به ما نیاورد و از موقعیت خود به خوبی استفاده کردند. ما روی بی دقتی گل خوردیم. نقشه آنها فقط اوت‌های  بلند بود البته نمی‌توان خرده گرفت چون ابزارش را دارند و این هم یک نوع تاکتیک است.

هافبک جنگنده و تدافعی نفت مسجدسلیمان درباره برخوردش با حسین پورامینی و مصدومیت شدید هافبک پیکان اینطور توضیح می‌دهد: به قصد سر زدن  پریدم و زمان فرود صادقانه بگویم که کاملا غیرعمد آرنجم به صورت حسین برخورد کرد که در طی بازی هم به من گفت احساس می‌کنم گونه‌ام فرورفتگی پیدا کرده. من همانجا هم بارها از او عذرخواهی کردم و امروز هم در خبرها دیدم که باید عمل جراحی کند و از همین جا عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم خیلی زود به ترکیب تیمش بازگردد. حسین هم‌تیمی‌ام در پارس جنوبی جم بوده و واقعاً این موضوع عمداً پیش نیامده است و خودم هم از آن خیلی ناراحتم.

 نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم برای اولین بار در خانه متحمل شکست شد؛ انتظاری در اینباره گفت: اولین شکست ما در خانه بود و این باخت برای ما اذیت کننده بود. در ابتدا شرمنده کادرفنی و سپس هواداران‌مان شدیم. جا دارد از هواداران تشکر کنم.  آنها  یکبار دیگر معرفت خود را ثابت و بعد از بازی یک تنه تیم را تشویق کردند. با حمایت‌هایی که از آنها می‌بینیم باید بیشتر بجنگیم. متاسفانه روی سهل‌انگاری باختیم و شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

انتظاری درباره دیدار بعدی تیمش مقابل نفت آبادان گفت: نفت تیم قابل احترامی است و این موضوع را می‌توان از نتایجی که گرفته‌اند فهمید. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و قطعاً در این بازی به دنبال این خواهیم بود تا شکست مقابل پیکان را جبران کنیم. برای سه امتیاز خواهیم جنگید تا آن را به هواداران‌مان تقدیم کنیم. انصافا هر دو تیم تا این جای کار  خوب کار کردند و تقریبا امتیازها نزدیک بهم است. امیدوارم بازی خوبی باشد تا همه لذت ببرند.

انتظاری که این فصل ۱ گل ۴۰ متری  بسیار زیبا به ثمر رساند در خصوص اینکه برای زدن اینگونه گلها برنامه‌ریزی دارد یا خیر افزود: انشالله در هر بازی هافبک شوتزن نفت مسجدسلیمان که موفق شده در این فصل یک گل فوق العاده برابر فولاد به ثمر برساند در این رابطه گفت: شرایط پیش بیاید از آن شوت های ۴۰ متری می‌زنم که واقعا زدن گل به این شیوه خیلی کیف دارد. مخصوصا آن سری که گلم سه امتیازی هم بود. با این حال همه ما برای موفقیت تیم خواهیم جنگید و خودمان را برابر هواداران مسوول می‌دانیم.

6641